Wytrzymałość na rozciąganie 170 000 psi – wyższa i mocniejsza niż w przypadku OEM oraz mocniejsza niż w przypadku elementów złącznych klasy 8
Posiada precyzyjnie walcowane gwinty zapewniające optymalne zazębienie, zapobiegające zatarciom i zapewniające bardziej równomierne obciążenie momentem obrotowym
Szeroka konstrukcja kołnierza pod głowicą zapewnia równomierne rozłożenie obciążenia, co przekłada się na optymalne uszczelnienie powierzchni – zapobiegając przeciekom
Najlepsi konstruktorzy silników wymagają wysokiej jakości elementów złącznych! Zabezpiecz swój silnik z całkowitą pewnością.
Wyprodukowano przez ARP® zgodnie z dokładnymi specyfikacjami Feulings®
Zestaw zawiera smar montażowy Moly do montażu
Wysokiej jakości 12-punktowa stal nierdzewna poddana obróbce cieplnej
Wyprodukowano w USA
Nie dotyczy modeli z 2023 r. z silnikami VVT 121".
UE: Wytrzymałość na rozciąganie 1172,11 MPa – wyższa i mocniejsza niż OEM oraz mocniejsza niż elementy złączne klasy 8
Zawiera pokrywę główną, śrubę/podkładki pokrywy sprzęgła.
Pasuje do:
Harley Davidson XL 1200 C Sportster Custom 2004 [XL2]
Harley Davidson XL 1200 C Sportster Custom 2005 [XL2]
Harley Davidson XL 1200 C Sportster Custom 2006 [XL2]
Harley Davidson XL 1200 C Sportster Custom 2007 [XL2]
Harley Davidson XL 1200 C Sportster Custom 2008 [XL2]
Harley Davidson XL 1200 C Sportster Custom 2009 [XL2]
Harley Davidson XL 1200 C Sportster Custom 2010 [XL2]
Harley Davidson XL 1200 C Sportster Custom 2011 [XL2]
Harley Davidson XL 1200 C Sportster Custom 2012 [XL2]
Harley Davidson XL 1200 C Sportster Custom 2013 [XL2]
Harley Davidson XL 1200 C Sportster Custom 2014 [XL2]
Harley Davidson XL 1200 C Sportster Custom 2015 [XL2]
Harley Davidson XL 1200 C Sportster Custom 2016 [XL2]
Harley Davidson XL 1200 C Sportster Custom 2017 [XL2] [Ameryka]
Harley Davidson XL 1200 C Sportster Custom 2018 [XL2] [Ameryka]
Harley Davidson XL 1200 C Sportster Custom 2019 [XL2] [Ameryka]