Zwiększona objętość oleju z większych przekładni i odpowiednio zwymiarowane kanały wraz z gniazdem zaworu bezpieczeństwa i uszczelką z tych pomp olejowych są niezbędne do prawidłowego działania układu smarowania
Wyeliminuj typowe problemy z ciśnieniem i oczyszczaniem związane z fabrycznymi pompami olejowymi
Precyzyjnie obrobiony zawór bezpieczeństwa i otwór
Każda pompa jest testowana na stanowisku badawczym, zawór bezpieczeństwa jest osadzony i uszczelniony do ciśnienia co najmniej 30 psi, a pełne otwarcie następuje przy ciśnieniu 55–60 psi
Pompy olejowe Feuling® M-Eight mają rowek wyfrezowany na tylnej pokrywie, umożliwiający montaż fabrycznego uszczelnienia łożyska korbowego
W połączeniu z płytką krzywkową Feuling® pompy obniżają temperaturę silnika i oleju, zwiększają objętość oleju pod ciśnieniem i oczyszczają objętość po stronie powrotnej, aby zmniejszyć gromadzenie się oleju w skrzyni korbowej
Zwiększ przepływ oleju do i z silnika dzięki poprawionym tolerancjom, kanałom olejowym i większym kołom gerotera
Przekładnie gerotorowe o dużym przepływie 2,250" ze stali chromowo-molibdenowej
O 42% większa objętość oczyszczania dzięki dopasowanym przepustom, rozmiarom portów i otworom w obudowie silnika
O 68% większa objętość oleju na wale korbowym i panewce korbowodu
Magnes pomagający chronić przekładnie i zawór bezpieczeństwa
Więcej mocy i momentu obrotowego na tylnym kole
Silniki M-Eight Twin-Cooled™ mają o 30% większą objętość przekładni ciśnieniowej w porównaniu do silników seryjnych i o 53% większą objętość przekładni przedmuchowej w porównaniu do silników seryjnych
Silniki chłodzone olejem M-Eight mają o 27% większe ciśnienie i objętość przekładni przedmuchowej w porównaniu do silników seryjnych
Kęs aluminium 6061 z naturalnym wykończeniem
Zwiększa ciśnienie oleju
Zwiększona objętość przepływu nerkowego
Eliminuje przedmuchy i zaleganie wody
Niższa temperatura oleju i silnika
Wyprodukowano w USA
Powiększone i zoptymalizowane otwory wentylacyjne i komory wymagają dopasowania do płyty krzywkowej Feuling® High Flow, nr CZĘŚCI 0932-0192.
UE: Każda pompa jest testowana na stanowisku badawczym, zawór bezpieczeństwa jest osadzony i uszczelniony do ciśnienia minimalnego 2,06 bara, a pełne otwarcie następuje przy ciśnieniu 3,79 bara - 4,13 bara
Otwór poboru oleju M-Eight znajduje się po prawej stronie silnika. Pozostawienie motocykla na biegu jałowym lub rozgrzanie go na nóżce bocznej naturalnie napełni obudowę silnika i przechyli poziom oleju w zbiorniku.
UE: Wysokoprzepływowe koła zębate gerotorowe chromowo-molibdenowe o średnicy 5,72 cm