Połącz wszystkie niezbędne komponenty, aby zakończyć układ smarowania silnika T/C®
Zestaw zwiększa ciśnienie oleju, objętość oleju, przepływ oleju silnikowego i usuwanie oleju powrotnego, eliminując mokry olej silnikowy i zaolejone filtry powietrza; wyniki testów pokazują o 25–35 stopni niższą temperaturę silnika, o 15–30 stopni niższą temperaturę oleju, o 15–30 funtów większe ciśnienie oleju i cichszą i płynniejszą pracę silnika; wyniki pokazują również znaczny wzrost ciśnienia oleju oraz 3 KM i 4 ft/lbs. momentu obrotowego na tylnym kole.
Pompa olejowa z aluminium Billet 7075 jest o 50% twardsza i mocniejsza od pompy fabrycznej; zachowuje mniejsze tolerancje w różnych temperaturach
Zawiera podnośniki hydrauliczne o pełnym skoku
Hydrauliczne popychacze o pełnym skoku Race Series® mają całkowity skok wynoszący 0,200 cala, zaprojektowane z myślą o wolniejszym tempie upustu powietrza, aby poradzić sobie z bardzo dużymi ciśnieniami sprężyn zaworowych, zwiększyć obroty silnika przed otwarciem zaworu i zwiększyć luz rolkowy w przypadku wałków rozrządu o stromym nachyleniu
Redukcja skoku zmniejsza ilość oleju potrzebną do napełnienia wnętrza popychacza, co zmniejsza napowietrzanie oleju wewnątrz popychacza na stromych, szybko działających krzywkach wałka rozrządu o dużym wzniosie
Modele z lat 1999-2001 z zapłonem Magneti Marelli wymagają tylnego koła zębatego wałka rozrządu.
Dostępny jest opcjonalny zestaw śrub pompy olejowej/płyty krzywkowej Feuling® x ARP, nr CZĘŚCI 2401-0993.
Do układów krzywkowych z napędem zębatym wymagany jest zestaw płytki blokującej. CZĘŚĆ NR 0932-0036.