Zaprojektowany przy użyciu najnowocześniejszego oprogramowania do sterowania układem rozrządu
Wykonane metodą CNC z pręta 8620, hartowanej powierzchniowo stali, zapewniającej dokładne dopasowanie i profil płatkowy
Wybrane wałki rozrządu wykorzystują technologię Hot Cams Improved Throttle Design (ITR); te wałki rozrządu poprawiają reakcję przepustnicy w całym zakresie obrotów, zapewniając jednocześnie doskonały wzrost mocy w średnim i górnym zakresie obrotów
Dla uzyskania średnich i wysokich zysków.
Wykonane jako wałki rozrządu typu drop-in, wykorzystujące standardowe sprężyny zaworowe (chyba że zaznaczono inaczej).
W połączeniu z 0925-0556 zapewnia zwiększoną moc w średnim i górnym zakresie obrotów bez strat w dolnym zakresie obrotów. Generuje większą moc niż wałki rozrządu OEM od 5000 obr./min i więcej, bez strat przy niższych obrotach. Zapewnia większą moc niż zestaw Stage 1 od 7000 obr./min i więcej. Do silników z podwójnym wałkiem rozrządu. Luz zaworów ssących: 0,100 mm.