Sterowanie numeryczne komputerowe (CNC) ze stali kęsowej 8620 i hartowanie powierzchniowe
Zaprojektowano i przetestowano na hamowni w USA
Zaprojektowano przy użyciu oprogramowania do sterowania zaworami
Dodaje 5%-10% wzrostu mocy
Zaprojektowany dla uzyskania maksymalnej mocy maksymalnej
Zaprojektowane do montażu na wałkach rozrządu wykorzystujących standardowe sprężyny zaworowe (chyba że zaznaczono inaczej).
Wybrane wałki rozrządu wykorzystują technologię Hot Cams Improved Throttle Design (ITR); te wałki poprawiają reakcję przepustnicy w całym zakresie obrotów na minutę, zapewniając jednocześnie doskonały wzrost mocy w średnim i górnym zakresie obrotów.
Zaprojektowany specjalnie, aby zapewnić większą moc w średnim i górnym zakresie obrotów w silnikach o dużej średnicy cylindra i tłokach. Niestandardowa pojemność skokowa. Luz zaworów dolotowych: 0,150 mm. Luz zaworów wydechowych: 0,280 mm.