Etap 1 jest przeznaczony do niskiego momentu obrotowego
Dodaje 5%-10% wzrostu mocy
Zaprojektowano i przetestowano na hamowni w USA
Wyprodukowano przy użyciu najnowocześniejszego oprogramowania do sterowania zaworami
Wykonane metodą CNC z pręta stalowego 8620, hartowanego powierzchniowo, dla dokładnego dopasowania i profilu płata
Zaprojektowane jako wałki rozrządu typu drop-in, wykorzystujące standardowe sprężyny zaworowe (chyba że zaznaczono inaczej).
Wybrane wałki rozrządu wykorzystują technologię Hot Cams Improved Throttle Design (ITR); te wałki poprawiają reakcję przepustnicy w całym zakresie obrotów na minutę, zapewniając jednocześnie doskonały wzrost mocy w średnim i górnym zakresie obrotów.
Do silnika z podwójnym wałkiem rozrządu.
Zwiększony zakres średnio- i wysokotonowy. Wykorzystuje standardowy mechanizm autodekompresji. Luz zaworu wydechowego: 0,200 mm.