Wykonane z najwyższej jakości, wytrzymałego na rozciąganie, chromowanego, krzemowego, jednostożkowego drutu owalnego
Śrutowanie ze specjalnie przetworzoną obróbką cieplną i wykończeniem Super NexTex® zapewniające trwałość zmęczeniową potrzebną do przekroczenia wysokich wymagań silników V-Twin
Użyj znacznie mniejszego i lżejszego elementu ustalającego, aby zmniejszyć masę zaworu i uzyskać szybsze obroty i płynniejszy ruch
Bezpośrednia wymiana śrubowa do podnoszenia krzywki do 650"; nie jest wymagana żadna obróbka ani czyszczenie skrzynki zaworowej
Zestawy zawierają: sprężyny zaworowe Endurance BeeHive®, lekkie, 7-stopniowe, hartowane cieplnie podkładki z supertytanu, obrabiane maszynowo gniazda sprężyn, podkładki gniazd, blokady zaworów i zestaw najwyższej jakości uszczelek zaworowych Viton® wyposażonych w sprężynowy system wycierania trzonków zaworów
Siedzisko funty/wysokość montażowa; 198 funtów przy 1,685" (podniesieniu 0,535"), 194 funty przy 1,703" (podniesieniu 0,553"), 190 funtów przy 1,724" (podniesieniu 0,574"), 187 funtów przy 1,754" (podniesieniu 0,604"), 185 funtów przy 1,780" (podniesieniu 0,630"), 160 funtów przy 1,800" (podniesieniu 0,650"), 375 funtów przy 1,150" (wysokość otwarta), sprężyna nośna przy 1,100"
Sprężyny zaworowe Feuling® BeeHive® muszą być zamontowane na prawidłowej WYSOKOŚCI OTWARCIA, dopasowując maksymalny skok do specyfikacji wysokości otwarcia sprężyn zaworowych
Wyprodukowano w USA
Zestawy sprężyn zaworowych Feuling® BeeHive® są bezpośrednią wymianą bez obróbki mechanicznej ani luzu skrzynki zaworowej do podnoszenia o 0,574" w przypadku Big Twin 84-04 i XL 86-03 oraz do podnoszenia o 0,650" w przypadku Twin Cam 05-17. Większe wałki rozrządu wymagają obróbki mechanicznej prowadnicy zaworu w celu uzyskania luzu uszczelnienia do ustalacza.