Wykonane z najwyższej jakości drutu stożkowego owalnego, odprężonego
Charakteryzuje się wyjątkowo wysokim poziomem odporności na zmęczenie
Wykorzystuje znacznie mniejszy i lżejszy element ustalający, aby zmniejszyć masę zaworu i zapewnić szybsze obroty i płynniejszy ruch
Zaprojektowany do obsługi silników o dużej mocy z wałkami rozrządu o skoku 0,585" i mniejszym
Zestaw zawiera: sprężyny zaworowe Econo BeeHive®, lekkie stalowe uchwyty 7°, obrabiane cieplnie gniazda sprężyn ze stali chromowo-molibdenowej, podkładki gniazd, blokady zaworów i zestaw najwyższej jakości uszczelek zaworowych Viton® wyposażonych w sprężynowy system wycierania trzonków zaworów
Siedzisko lb/wysokość zainstalowana; 183 lb przy 1,770" (podniesienie 0,510")
175 funtów przy podnoszeniu 1,795" (0,535")
172 funty przy 1,813" (podnoszeniu 0,553")
165 funtów przy podnoszeniu 1,835" (0,574")
160 funtów przy podnoszeniu 1,845" (0,585")
380 funtów przy 1,260" wysokości otwartej, wiązanie spiralne przy 1,190"
Sprawdzone na hamowni i przetestowane na torze
Sprężyny zaworowe Feuling® BeeHive® muszą być zamontowane na prawidłowej wysokości otwarcia, dopasowując maksymalny skok do specyfikacji wysokości otwarcia sprężyn zaworowych
Wyprodukowano w USA
Zestaw Econo BeeHive® umożliwia bezpośrednią wymianę bez konieczności obróbki mechanicznej ani luzu w pokrywie zaworów dla wałków rozrządu o podniesieniu do 0,574" w przypadku modeli Big Twin z lat 1984–1904 oraz XL z lat 1986–1903, a także o podniesieniu do 0,585" w przypadku modeli Twin Cam z lat 1905–1917.
UE: Zaprojektowany, aby sprostać wymaganiom silników o dużej mocy z wałkami rozrządu o skoku 1486 cm i mniejszym.
UE: Wysokość zamontowanego siedziska; 83,00 kg przy podniesieniu 4,50 cm (1,30 cm)
UE: 79,38 kg przy wzroście 4,56 cm (1,36 cm))
UE: 78,02 kg przy wzroście 4,61 cm (1,41 cm))
UE: 74,84 kg przy wzniosie 4,66 cm (1,46 cm))
UE: 72,57 kg przy wzniosie 4,69 cm (1,49 cm))
UE: 172,37 kg przy 3,20 cm wysokości otwarcia, wiązanie spiralne przy 3,02 cm
UE: Zestawy Econo BeeHive® umożliwiają bezpośrednią wymianę bez konieczności obróbki mechanicznej ani luzu w pokrywie zaworów dla wałków rozrządu o podniesieniu do 1458 cm w przypadku modeli Big Twin z lat 84–04 i XL z lat 86–03 oraz o podniesieniu do 0,585" w przypadku wałków Twin z lat 05–17.
Pasuje do:
BUELL BLAST 2000 [Ameryka]
BUELL BLAST 2001 [Ameryka]
BUELL BLAST 2002 [Ameryka]
BUELL M2 Cyclone 1997 [EB1]
BUELL M2 Cyclone 1998 [EB1]
BUELL M2 Cyclone 1999 [EB1]
BUELL M2 Cyclone 2000 [EB1]
BUELL M2 Cyclone 2001 [EB1]
BUELL M2 Cyclone 2002 [EB1]
BUELL M2 LOW Cyclone 2002 [EB1]
BUELL S1 Lightning 1996 [EB1]
BUELL S1 Lightning 1997 [EB1]
BUELL S1 Lightning 1998 [EB1]
BUELL S1 Lightning 1999 [EB1]
BUELL S1 White Lightning 1998 [EB1]
BUELL S1 White Lightning 1999 [EB1]
BUELL S2 Thunderbolt 1995 [EB1] [Ameryka]
BUELL S2T Thunderbolt 1995 [EB1] [Ameryka]
BUELL S3 Thunderbolt 1996 [EB1] [Ameryka]
BUELL S3 Thunderbolt 1997 [EB1]
BUELL S3 Thunderbolt 1998 [EB1]
BUELL S3 Thunderbolt 1999 [EB1]
BUELL S3 Thunderbolt 2000 [EB1] [Ameryka]
BUELL S3 Thunderbolt 2001 [EB1] [Ameryka]
BUELL S3T Thunderbolt 1996 [EB1] [Ameryka]
BUELL S3T Thunderbolt 1997 [EB1]
BUELL S3T Thunderbolt 1998 [EB1]
BUELL S3T Thunderbolt 1999 [EB1]
BUELL S3T Thunderbolt 2000 [EB1] [Ameryka]
BUELL S3T Thunderbolt 2001 [EB1] [Ameryka]
BUELL S3T Thunderbolt 2002 [EB1] [Ameryka]
BUELL X1 Lightning 1999 [BL1]
BUELL X1 Lightning 2000 [BL1]
BUELL X1 Lightning 2001 [BL1]
BUELL X1 Lightning 2002 [BL1]
BUELL X1W White Lightning 2002 [BL1]
Harley Davidson FLH Electra Glide Standard 1984 [Ameryka]
Harley Davidson FLH Electra Glide Standard 1985 [Ameryka]
Harley Davidson FLH 1340 Electra Glide Belt Drive 1984 [FLH]
Harley Davidson FLHR 1340 Road King 1994 [FLT]
Harley Davidson FLHR 1340 Road King 1995 [FLT]
Harley Davidson FLHR 1340 Road King 1996 [FLT]
Harley Davidson FLHR 1340 Road King 1997 [FLT]
Harley Davidson FLHR 1340 Road King 1998 [FLT]
Harley Davidson FLHR 1450 Road King 1999 [FLT]
Harley Davidson FLHR 1450 Road King 2000 [FL1]
Harley Davidson FLHR 1450 Road King 2001 [FL1]
Harley Davidson FLHR 1450 Road King 2002 [FL1]
Harley Davidson FLHR 1450 Road King 2003 [FL1]
Harley Davidson FLHR 1450 Road King 2004 [FL1] [Ameryka]
Harley Davidson FLHRC 1450 Road King Classic 2004 [FL1] [Ameryka]
Harley Davidson FLHRCI 1340 EFI Road King Classic 1998 [FLT]
Harley Davidson FLHRCI 1450 EFI Road King Classic 1999 [FLT]
Harley Davidson FLHRCI 1450 EFI Road King Classic 2000 [FL1]
Harley Davidson FLHRCI 1450 EFI Road King Classic 2001 [FL1]
Harley Davidson FLHRCI 1450 EFI Road King Classic 2002 [FL1]
Harley Davidson FLHRCI 1450 EFI Road King Classic 2003 [FL1]
Harley Davidson FLHRCI 1450 EFI Road King Classic 2004 [FL1]
Harley Davidson FLHRI 1340 EFI Road King 1996 [FLT]
Harley Davidson FLHRI 1340 EFI Road King 1997 [FLT]
Harley Davidson FLHRI 1450 EFI Road King 1999 [Ameryka]
Harley Davidson FLHRI 1450 EFI Road King 2000 [Ameryka]
Harley Davidson FLHRI 1450 EFI Road King 2001 [FL1]
Harley Davidson FLHRI 1450 EFI Road King 2002 [FL1]
Harley Davidson FLHRI 1450 EFI Road King 2003 [Ameryka]
Harley Davidson FLHRI 1450 EFI Road King 2004 [FL1]
Harley Davidson FLHRS 1450 Road King Custom 2004 [Ameryka]
Harley Davidson FLHRSEI 1550 Road King Screamin Eagle 2002 [FL1]
Harley Davidson FLHRSEI2 1690 Road King Screamin Eagle 2003 [FL1]
Harley Davidson FLHRSI 1450 EFI Road King Custom 2004 [FL1]
Harley Davidson FLHS 1340 Electra Glide Sport 1987 [FLT]
Harley Davidson FLHS 1340 Electra Glide Sport 1988 [FLT]
Harley Davidson FLHS 1340 Electra Glide Sport 1989 [FLT]
Harley Davidson FLHS 1340 Electra Glide Sport 1990 [FLT]
Harley Davidson FLHS 1340 Electra Glide Sport 1991 [FLT]
Harley Davidson FLHS 1340 Electra Glide Sport 1992 [FLT]
Harley Davidson FLHS 1340 Electra Glide Sport 1993 [FLT]
Harley Davidson FLHS 1340 Electra Glide Sport 1994 [FLT]