Miarki prętowe odprowadzają/odpowietrzają nadmierne ciśnienie w skrzyni korbowej ze zbiornika oleju poprzez odpowietrznik typu PCV, składający się z układu separatora oleju, perforowanej tarczy, wymiennego elementu filtrującego i zaworu klapowego typu parasolowego
Wkręcane do fabrycznego wlewu oleju jako część zamienna
Przedmuch to ciśnienie, które jest wtłaczane przez pierścienie i cylindry, wtłaczane do skrzyni korbowej, a następnie do zbiornika oleju.
Wyniki testów tankowania pokazują zmniejszenie poziomu oleju w misce olejowej silnika, bardziej swobodne/płynniejsze obroty silnika, zwiększone zużycie paliwa i zmniejszone przedmuchy
Usuwa niepożądane nagromadzenie się nadmiaru ciśnienia w zbiorniku oleju
Poziom oleju można odczytać na dwa sposoby za pomocą tego bagnetu: gdy motocykl znajduje się na stojaku Jiffy Stand (FHS) Full Hot Stand lub gdy motocykl stoi pionowo i jest wypoziomowany (FHU) Full Hot Upright.
Zawiera 2 różne opcje odpowietrzania do montażu bagnetu: opcja 1 - przyłącze odpowietrzające 1/8 NPT z wewnętrznym porowatym elementem filtrującym, opcja 2 - szybkozłączka z wężem gumowym i elementem filtrującym
Ważne jest, aby uzyskać prawidłowy poziom oleju w gorącym motocyklu. Feuling zaleca jazdę z poziomem oleju na poziomie 90%-99%, gdy jest gorący
Otwór poboru oleju znajduje się po prawej stronie silnika. Pozostawienie motocykla na biegu jałowym lub rozgrzanie go na nóżce spowoduje naturalne napełnienie obudowy silnika i przekrzywienie poziomu oleju w zbiorniku.
Wyprodukowano w USA
Ten wskaźnik poziomu oleju nagrzewa się, dlatego sprawdzaj poziom oleju w rękawiczkach.