Nowa rewolucyjna konstrukcja o całkowitym skoku 0,115" w porównaniu z podnośnikiem o pełnym skoku o skoku 0,200"
Zwiększa obroty poprzez zmniejszenie pływaka zaworów i harmonicznych układu rozrządu, zapewniając jednocześnie cichą pracę silnika
Redukcja skoku zmniejsza ilość oleju potrzebną do napełnienia wnętrza popychacza, co zmniejsza napowietrzanie oleju wewnątrz popychacza na stromych, szybko działających krzywkach wałka rozrządu o dużym wzniosie
Gdy wewnątrz popychacza występuje napowietrzenie oleju, gniazdo popychacza opada, gdy popychacz toczy się na przednią rampę krzywki rozrządu po ściśnięciu napowietrzenia, co powoduje głośny i słabo działający popychacz
Podnośniki o krótkim skoku powinny być ustawione na 0,065" - 0,070" obciążenia wstępnego, a przy normalnym wzroście silnika spowodowanym ciepłem obciążenie wstępne podnośnika roboczego powinno wynosić około połowy skoku.
Wykonany z korpusu stalowego i zaprojektowany tak, aby spełniać wymagania wałków rozrządu o dużym skoku i wyższych ciśnieniach sprężyn zaworowych, przy wolniejszym tempie upustu powietrza
Kompatybilne z pompami olejowymi Feuling® HP+® lub Race Series® i przeznaczone do stosowania zarówno w silnikach ulicznych, jak i wyścigowych.
Utrzymuje właściwy przepływ oleju do górnego końca, zwiększa obroty silnika, stabilność układu zaworowego, zmniejsza pływak zaworów, co sprzyja maksymalnemu podnoszeniu się zaworów.
Precyzyjnie szlifowane łożysko igiełkowe z osią ze stali wysokochromowej zapewniające długą żywotność i minimalne tarcie
Zawór zwrotny o dużej prędkości przepływu i szybkim działaniu, zapewniający lepszą reakcję przy wyższych obrotach na minutę
Dynamometr Spin-Tron opracowany i sprawdzony na torze
Wyprodukowano w USA
Feuling® zaleca pompowanie każdego podnośnika ręcznie przed montażem, aby usunąć całe powietrze i zapewnić w pełni napompowany podnośnik. Dobrze sprawdza się użycie oleju o rzadkiej konsystencji, takiego jak ATF, w puszce ze spryskiwaczem.
Firma Feuling® zaleca stosowanie popychaczy Race Series® w przypadku silników, których ciśnienie na gnieździe sprężyny zaworowej przekracza 185 funtów (84 kg).
Feuling® zaleca stosowanie pompy olejowej o dużej objętości, która zapewni cichszą i wydajniejszą pracę podnośników.