Modernizacja standardowego układu smarowania, zapewniająca zwiększone ciśnienie oleju i objętość powrotną oczyszczania z pompy oleju i dopasowanej płyty montażowej
Zawór bezpieczeństwa Campplate i sprężyna są osadzone, uszczelnione i wstępnie ustawione na ciśnienie 50-60 psi
Zwiększona sztywność dzięki obróbce maszynowej z zachowaniem węższych tolerancji w porównaniu do materiału wyjściowego
Dodano otwory doprowadzające ciśnienie oleju z przodu i z tyłu czopów krzywkowych, aby zapobiec nadmiernemu zużyciu na skutek nacisku
Dodano rowek olejowy na czopie wałka rozrządu w celu ochrony przed zimnym rozruchem i zwiększenia smarowania czopa wałka rozrządu
Pompy oleju OE+ montowane są bez pierścieni uszczelniających na obudowach pomp, podobnie jak pompy oleju Factory i SE®
Zestaw zawiera pompę olejową OE+®, dopasowaną płytę montażową OE+®, płytę mocującą łożysko i osprzęt
Wyprodukowano w USA
Płytka blokująca nr CZĘŚCI 0932-0036 wymagana w przypadku stosowania krzywki napędu zębatego.