Zawiera płytę montażową FUELING® High Flow wykonaną z aluminium 7075, które jest o 50% twardsze i mocniejsze od płyt fabrycznych lub płyt montażowych FUELING® OE+
Zwiększa przepływ i objętość oleju poprzez powiększenie zbiorników pompy oleju i krytycznych kanałów olejowych, w tym dopasowanie otworów olejowych w całej płycie czołowej do otworów w obudowie silnika, co zwiększa przepływ oleju silnikowego do popychaczy, dysz chłodzących tłoki, wału korbowego i łożysk korbowodowych.
Pompy oleju FUELING® są testowane na stanowisku badawczym, zawór bezpieczeństwa jest osadzony i uszczelniony do ciśnienia minimalnego 30 psi, a pełne otwarcie następuje przy ciśnieniu 55–60 psi
Zwiększona objętość oleju z większych kół zębatych i odpowiednio zwymiarowane kanały wraz z gniazdem zaworu bezpieczeństwa i uszczelką z tych pomp olejowych są niezbędne do prawidłowego działania układu smarowania
Połączenie pompy oleju FUELING® i płyty montażowej eliminuje typowe problemy z ciśnieniem i odprowadzaniem oleju związane z fabrycznymi systemami smarowania
Pompy oleju FUELING® M-Eight mają rowek wyfrezowany na tylnej pokrywie, umożliwiający montaż fabrycznego uszczelnienia łożyska korbowego
Cichsza i płynniejsza praca silnika
Zwiększ ciśnienie oleju, objętość przedmuchu i przepływ oleju silnikowego
O 42% większa objętość oczyszczania dzięki rozmiarom portów, dopasowanym przejściom i otworom do obudowy silnika
O 68% większa objętość oleju na wale korbowym i panewce korbowodu
Temperatura silnika jest o 15°–25° niższa
Temperatura oleju jest niższa o 15°–30°
10-30 funtów więcej psi ciśnienia oleju
Zmniejsza zawilgocenie, przedmuchy i obecność oleju w filtrach powietrza
Wyniki testów pokazują wzrost mocy o 2 KM i wzrost momentu obrotowego na tylnym kole o 2 ft/lbs w przypadku M-Eight
Zawiera pompę olejową o dużej objętości z aluminium 6061, płytę montażową High Flow, hydrauliczne podnośniki rolkowe HP+®, zestaw montażowy krzywki, łożysko krzywki, śruby i podkładki krzywki/korby, smar do silnika i zespołu elementów złącznych
Wyprodukowano w USA
Opcjonalny zestaw śrub FUELING® X ARP dostępny dla płyty High Flow campplate nr CZĘŚCI 0932-0192 i kombinacji pompy oleju HP+ lub RS. Zobacz CZĘŚĆ 2401-0993, opcjonalne śruby pompy oleju ARP nie używają podkładek.
Dostępny jest opcjonalny zestaw śrub pompy oleju/płyty krzywkowej FUELING® X ARP, nr CZĘŚCI 2401-0993.
Wyniki testów FUELING® wykazują redukcję poziomu oleju w misce olejowej nawet o 50%.
W przypadku silników M-Eight należy sprawdzić luz między przednim podnośnikiem wydechu a kołnierzem wałka rozrządu.
O 27% większa objętość układu ciśnieniowego i przedmuchowego w porównaniu do wersji standardowej.