Zawiera płytę montażową FUELING® High Flow wykonaną z aluminium 7075, które jest o 50% twardsze i mocniejsze od płyt fabrycznych lub płyt montażowych FUELING® OE+
Zwiększa przepływ i objętość oleju poprzez powiększenie zbiorników pompy oleju i krytycznych kanałów olejowych, w tym dopasowanie otworów olejowych w całej płycie czołowej do otworów w obudowie silnika, co zwiększa przepływ oleju silnikowego do popychaczy, dysz chłodzących tłoki, wału korbowego i łożysk korbowodowych.
Pompy oleju FUELING® są testowane na stanowisku badawczym, zawór bezpieczeństwa jest osadzony i uszczelniony do ciśnienia minimalnego 30 psi, a pełne otwarcie następuje przy ciśnieniu 55–60 psi
Zwiększona objętość oleju z większych przekładni i odpowiednio zwymiarowane kanały wraz z gniazdem zaworu bezpieczeństwa i uszczelką z tych pomp olejowych są niezbędne do prawidłowego działania układu smarowania
Połączenie pompy oleju FUELING® i płyty montażowej eliminuje typowe problemy z ciśnieniem i odprowadzaniem oleju związane z fabrycznymi systemami smarowania
Pompy oleju FUELING® M-Eight mają rowek wyfrezowany na tylnej pokrywie, umożliwiający montaż fabrycznego uszczelnienia łożyska korbowego
Cichsza i płynniejsza praca silnika
Zwiększ ciśnienie oleju, objętość przedmuchu i przepływ oleju silnikowego
O 42% większa objętość oczyszczania dzięki rozmiarom portów, dopasowanym przejściom i otworom do obudowy silnika
O 68% większa objętość oleju na wale korbowym i panewce korbowodu
Temperatura silnika jest o 15°–25° niższa
Temperatura oleju jest niższa o 15°–30°
10-30 funtów więcej psi ciśnienia oleju
Pompa oleju silnikowego M-Eight Water-Cooled™ ma o 30% większą objętość koła zębatego ciśnieniowego w porównaniu do standardowej i o 53% większą objętość koła zębatego przedmuchowego w porównaniu do standardowej
Pompa silnikowa M-Eight Oil-Cooled™ ma o 27% większe ciśnienie i objętość przekładni przedmuchowej w porównaniu do standardowej
Wyeliminuj mokre zaleganie, przedmuchy i tłuste filtry powietrza
Wyniki testów pokazują wzrost mocy o 2 KM i momentu obrotowego na tylnym kole o 2 ft./lb. w modelu M-Eight
Zawiera pompę olejową Race Series®, hydrauliczne podnośniki rolkowe Race Series® o pełnym lub krótkim skoku, zestaw montażowy płytki i wałka rozrządu High Flow, łożysko krzywkowe, śruby i podkładki wałka rozrządu/korby, smar do silnika i elementów złącznych
Pompa olejowa z aluminium Billet 7075 jest o 50% twardsza i mocniejsza od pompy fabrycznej; zachowuje mniejsze tolerancje w różnych temperaturach
Pompy olejowe Race Series® charakteryzują się zwiększoną objętością portu nerkowego po stronie przedmuchu w porównaniu do pomp olejowych HP+
Hydrauliczne popychacze o pełnym skoku Race Series® mają pełne 0,200” całkowitego skoku zaprojektowane z myślą o wolniejszym tempie upustu powietrza, aby poradzić sobie z dużymi naciskami sprężyn zaworowych, zwiększyć obroty silnika przed otwarciem zaworów i zapewnić większy luz rolkowy dla stromo nachylonych wałków rozrządu i luz dla kołnierza przedniego wałka rozrządu wydechowego M-Eight
Hydrauliczne popychacze o krótkim skoku Race Series® mają całkowity skok 0,115” i zwiększają obroty na minutę poprzez zmniejszenie pływalności zaworów i harmonicznych układu zaworowego, zapewniając jednocześnie cichą pracę silnika
Redukcja skoku zmniejsza ilość oleju potrzebną do napełnienia wnętrza popychacza, co zmniejsza napowietrzanie oleju wewnątrz popychacza na stromych, szybko działających krzywkach wałka rozrządu o dużym wzniosie
Wyprodukowano w USA
Opcjonalny zestaw śrub FUELING® X ARP dostępny dla campplate o wysokim przepływie CZĘŚĆ #0932-0192 i kombinacji pompy oleju HP+ lub RS. Zobacz CZĘŚĆ #2401-0993, opcjonalne śruby pompy oleju ARP nie używają podkładek.
Wyniki testów FUELING® wykazują redukcję poziomu oleju w misce olejowej nawet o 50%.
W przypadku silników M-Eight należy sprawdzić luz między przednim podnośnikiem wydechu a kołnierzem wałka rozrządu.
Płytka blokująca nr CZĘŚCI 0932-0036 wymagana w przypadku stosowania krzywek napędowych.