Pompa oleju FEULING HARLEY FLHTCU 1750

Pompa oleju FEULING HARLEY FLHTCU 1750

7 116,00 zł
Brutto
Ilość

Dostępność: Na wyczerpaniu

POMPA OLEJU FEULING

CECHY:

  • Zawiera płytę montażową FUELING® High Flow wykonaną z aluminium 7075, które jest o 50% twardsze i mocniejsze od płyt fabrycznych lub płyt montażowych FUELING® OE+
  • Zwiększa przepływ i objętość oleju poprzez powiększenie zbiorników pompy oleju i krytycznych kanałów olejowych, w tym dopasowanie otworów olejowych w całej płycie czołowej do otworów w obudowie silnika, co zwiększa przepływ oleju silnikowego do popychaczy, dysz chłodzących tłoki, wału korbowego i łożysk korbowodowych.
  • Pompy oleju FUELING® są testowane na stanowisku badawczym, zawór bezpieczeństwa jest osadzony i uszczelniony do ciśnienia minimalnego 30 psi, a pełne otwarcie następuje przy ciśnieniu 55–60 psi
  • Zwiększona objętość oleju z większych przekładni i odpowiednio zwymiarowane kanały wraz z gniazdem zaworu bezpieczeństwa i uszczelką z tych pomp olejowych są niezbędne do prawidłowego działania układu smarowania
  • Połączenie pompy oleju FUELING® i płyty montażowej eliminuje typowe problemy z ciśnieniem i odprowadzaniem oleju związane z fabrycznymi systemami smarowania
  • Pompy oleju FUELING® M-Eight mają rowek wyfrezowany na tylnej pokrywie, umożliwiający montaż fabrycznego uszczelnienia łożyska korbowego
  • Cichsza i płynniejsza praca silnika
  • Zwiększ ciśnienie oleju, objętość przedmuchu i przepływ oleju silnikowego
  • O 42% większa objętość oczyszczania dzięki rozmiarom portów, dopasowanym przejściom i otworom do obudowy silnika
  • O 68% większa objętość oleju na wale korbowym i panewce korbowodu
  • Temperatura silnika jest o 15°–25° niższa
  • Temperatura oleju jest niższa o 15°–30°
  • 10-30 funtów więcej psi ciśnienia oleju
  • Pompa oleju silnikowego M-Eight Water-Cooled™ ma o 30% większą objętość koła zębatego ciśnieniowego w porównaniu do standardowej i o 53% większą objętość koła zębatego przedmuchowego w porównaniu do standardowej
  • Pompa silnikowa M-Eight Oil-Cooled™ ma o 27% większe ciśnienie i objętość przekładni przedmuchowej w porównaniu do standardowej
  • Wyeliminuj mokre zaleganie, przedmuchy i tłuste filtry powietrza
  • Wyniki testów pokazują wzrost mocy o 2 KM i momentu obrotowego na tylnym kole o 2 ft./lb. w modelu M-Eight
  • Zawiera pompę olejową Race Series®, hydrauliczne podnośniki rolkowe Race Series® o pełnym lub krótkim skoku, zestaw montażowy płytki i wałka rozrządu High Flow, łożysko krzywkowe, śruby i podkładki wałka rozrządu/korby, smar do silnika i elementów złącznych
  • Pompa olejowa z aluminium Billet 7075 jest o 50% twardsza i mocniejsza od pompy fabrycznej; zachowuje mniejsze tolerancje w różnych temperaturach
  • Pompy olejowe Race Series® charakteryzują się zwiększoną objętością portu nerkowego po stronie przedmuchu w porównaniu do pomp olejowych HP+
  • Hydrauliczne popychacze o pełnym skoku Race Series® mają pełne 0,200” całkowitego skoku zaprojektowane z myślą o wolniejszym tempie upustu powietrza, aby poradzić sobie z dużymi naciskami sprężyn zaworowych, zwiększyć obroty silnika przed otwarciem zaworów i zapewnić większy luz rolkowy dla stromo nachylonych wałków rozrządu i luz dla kołnierza przedniego wałka rozrządu wydechowego M-Eight
  • Hydrauliczne popychacze o krótkim skoku Race Series® mają całkowity skok 0,115” i zwiększają obroty na minutę poprzez zmniejszenie pływalności zaworów i harmonicznych układu zaworowego, zapewniając jednocześnie cichą pracę silnika
  • Redukcja skoku zmniejsza ilość oleju potrzebną do napełnienia wnętrza popychacza, co zmniejsza napowietrzanie oleju wewnątrz popychacza na stromych, szybko działających krzywkach wałka rozrządu o dużym wzniosie
  • Wyprodukowano w USA
  • Opcjonalny zestaw śrub FUELING® X ARP dostępny dla campplate o wysokim przepływie CZĘŚĆ #0932-0192 i kombinacji pompy oleju HP+ lub RS. Zobacz CZĘŚĆ #2401-0993, opcjonalne śruby pompy oleju ARP nie używają podkładek.
  • Wyniki testów FUELING® wykazują redukcję poziomu oleju w misce olejowej nawet o 50%.
  • W przypadku silników M-Eight należy sprawdzić luz między przednim podnośnikiem wydechu a kołnierzem wałka rozrządu.
  • Płytka blokująca nr CZĘŚCI 0932-0036 wymagana w przypadku stosowania krzywek napędowych.

Pasuje do:

  • Harley Davidson FLHTCU 1750 ABS Electra Glide Ultra Classic 107 2017 [FL3] [Ameryka]
  • Harley Davidson FLHTCU 1750 ABS Electra Glide Ultra Classic 107 2018 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTCUTG 1750 Tri Glide Ultra 107 2018 [TG1]
  • Harley Davidson FLHTCUTG 1750 Tri Glide Ultra Anniversary 107 2018 [TG1]
  • Harley Davidson FLHTCUTG 1750 Trike Tri Glide Ultra Classic 107 2017 [TG1]
  • Harley Davidson FLHTCUTG 1868 ABS Tri Glide Ultra 114 2021
  • Harley Davidson FLHTCUTG 1868 ABS Tri Glide Ultra 114 2022
  • Harley Davidson FLHTCUTG 1868 ABS Tri Glide Ultra 114 2023
  • Harley Davidson FLHTCUTG 1868 ABS Tri Glide Ultra 114 2024
  • Harley Davidson FLHTCUTG 1868 ABS Tri Glide Ultra 114 2025
  • Harley Davidson FLHTCUTGSE 1923 ABS Tri Glide CVO 117 2022
  • Harley Davidson FLHTCUTGSE 1923 ABS Tri Glide Ultra CVO 117 2021 [TG1]
  • Harley Davidson FLHTK 1750 ABS Electra Glide Ultra Limited 107 2017 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTK 1750 ABS Ultra Limited 107 2018 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTK 1750 ABS Ultra Limited Anniversary 107 2018 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTK 1750 ABS Ultra Limited Shrine Edition 107 2018 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTK 1868 ABS Glide Ultra Limited 114 2019 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTK 1868 ABS Glide Ultra Limited 114 2020 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTK 1868 ABS Glide Ultra Limited 114 2021 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTK 1868 ABS Glide Ultra Limited 114 2022 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTK 1868 ABS Glide Ultra Limited 114 2023 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTK 1868 ABS Glide Ultra Limited 114 2024 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTK 1868 ABS Ultra Limited Anniversary 114 2023 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTK 1868 ABS Ultra Limited Shrine Edition 114 2019 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTK 1868 ABS Ultra Limited Shrine Edition 114 2020 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTK 1868 ABS Ultra Limited Shrine Edition 114 2021 [FL3] [Ameryka]
  • Harley Davidson FLHTK 1868 ABS Ultra Limited Shrine Edition 114 2022 [FL3] [Ameryka]
  • Harley Davidson FLHTK 1868 ABS Ultra Limited Shrine Edition 114 2023 [FL3] [Ameryka]
  • Harley Davidson FLHTKL 1750 ABS Electra Glide Ultra Limited Low 107 2017 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTKL 1750 ABS Ultra Limited Low 107 2018 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTKL 1868 ABS Ultra Limited Low 114 2019 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTKSE 1868 ABS Electra Glide Ultra Limited CVO 114 2017 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTKSE 1923 ABS Ultra Limited CVO 117 2018 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTKSE 1923 ABS Ultra Limited CVO 117 2019 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTKSE 1923 ABS Ultra Limited CVO 117 2020 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTKSE 1923 ABS Ultra Limited CVO 117 2021 [FL3]
  • Harley Davidson FLHTKSE 1923 ABS Ultra Limited CVO Anniversary 117 2018 [FL3]
  • Harley Davidson FLHXSE 1868 ABS Street Glide CVO 114 2017 [FL3]
  • Harley Davidson FLHXSE 1923 ABS Street Glide CVO 117 2018 [FL3]
  • Harley Davidson FLHXSE 1923 ABS Street Glide CVO 117 2019 [FL3]
  • Harley Davidson FLHXSE 1923 ABS Street Glide CVO 117 2020 [FL3]
  • Harley Davidson FLHXSE 1923 ABS Street Glide CVO 117 2021 [FL3]
  • Harley Davidson FLHXSE 1923 ABS Street Glide CVO 117 2022 [FL4]
  • Harley Davidson FLTRK 1868 ABS Road Glide Limited 114 2020 [FL3]
  • Harley Davidson FLTRK 1868 ABS Road Glide Limited 114 2021 [FL3]
  • Harley Davidson FLTRK 1868 ABS Road Glide Limited 114 2022 [FL3]
  • Harley Davidson FLTRK 1868 ABS Road Glide Limited 114 2023 [FL3]
  • Harley Davidson FLTRK 1868 ABS Road Glide Limited 114 2024 [FL3]
  • Harley Davidson FLTRKSE 1923 ABS Road Glide Limited Anniversary CVO 117 2023 [FL3]
  • Harley Davidson FLTRKSE 1923 ABS Road Glide Limited CVO 117 2022 [FL3]
  • Harley Davidson FLTRU 1750 ABS Road Glide Ultra 107 2017 [FL3]
  • Harley Davidson FLTRU 1750 ABS Road Glide Ultra 107 2018 [FL3]
  • Harley Davidson FLTRU 1868 ABS Road Glide Ultra 114 2019 [FL3]
  • Harley Davidson FLTRXSE 1923 ABS Road Glide CVO 117 2018 [FL3]
  • Harley Davidson FLTRXSE 1923 ABS Road Glide CVO 117 2019 [FL3]
  • Harley Davidson FLTRXSE 1923 ABS Road Glide CVO 117 2020 [FL3]
  • Harley Davidson FLTRXSE 1923 ABS Road Glide CVO 117 2021 [FL3]
  • Harley Davidson FLTRXSE 1923 ABS Road Glide CVO 117 2022 [FL4]
FEULING
7099

Specyficzne kody

Nowy

No customer reviews for the moment.