Zmniejsza zawilgocenie, przedmuch i obecność oleju w filtrach powietrza
Wyniki testów pokazują wzrost mocy o 2 konie mechaniczne i wzrost momentu obrotowego na tylnym kole o 2 ft/lbs w przypadku M-Eight
Zawiera pompę olejową o dużej objętości wykonaną z aluminium 6061 oraz płytę montażową FEULING® High Flow wykonaną z aluminium 7075, która jest o 50% twardsza i mocniejsza od płyt montażowych fabrycznych lub FEULING® OE+
Zwiększa przepływ i objętość oleju poprzez powiększenie zbiorników pompy oleju i krytycznych kanałów olejowych, w tym dopasowanie otworów olejowych w całej płycie czołowej do otworów w obudowie silnika, co zwiększa przepływ oleju silnikowego do popychaczy, dysz chłodzących tłoki, wału korbowego i łożysk korbowodowych.
Pompy olejowe są testowane na stanowisku badawczym; zawór bezpieczeństwa jest osadzony i uszczelniony do ciśnienia co najmniej 30 psi, a pełne otwarcie następuje przy ciśnieniu 55–60 psi
Zwiększona objętość oleju z większych przekładni i odpowiednio zwymiarowane kanały wraz z gniazdem zaworu bezpieczeństwa i uszczelką z tych pomp olejowych są niezbędne do prawidłowego działania układu smarowania
Połączenie pompy olejowej FEULING® i płyty montażowej eliminuje typowe problemy z ciśnieniem i odprowadzaniem oleju związane z fabrycznymi systemami smarowania
Pompy olejowe FEULING® M-Eight mają rowek wyfrezowany na tylnej pokrywie, umożliwiający montaż fabrycznego uszczelnienia łożyska korbowego
Wyprodukowano w USA
Wyniki testów FEULING® wykazują redukcję poziomu oleju w misce olejowej nawet o 50%.
UE: 0,69 - 2,06 więcej Bar ciśnienia oleju
Opcjonalny zestaw mocowań Campplate/pompy olejowej (CZĘŚĆ NR 2401-0993) jest dostępny oddzielnie.
UE: Wyniki testów pokazują wzrost mocy o 2 KM i momentu obrotowego na tylnym kole o 2,71 Nm w modelu M-Eight
Otwór poboru oleju M-Eight znajduje się po prawej stronie silnika. Pozostawienie motocykla na biegu jałowym lub rozgrzanie go na nóżce bocznej naturalnie napełni obudowę silnika i przechyli poziom oleju w zbiorniku.
UE: Pompy olejowe są testowane na stanowisku badawczym; zawór bezpieczeństwa jest osadzony i uszczelniony do ciśnienia minimalnego 2,06 bara, a pełne otwarcie następuje przy ciśnieniu 3,79 bara - 4,13 bara
Posiada o 27% większą objętość koła zębatego i przedmuchu w porównaniu do wersji seryjnej, o 42% większą objętość przedmuchu przez otwory o odpowiedniej wielkości, dopasowane przejścia i otwory do obudowy silnika oraz o 68% większą objętość oleju do wału korbowego i łożyska korbowodu.