Zestaw zawiera wałek rozrządu Reaper®, hydrauliczne popychacze Racer Series o pełnym skoku i całkowitym skoku 0,200", zestaw uszczelek/pierścieni uszczelniających umożliwiający montaż wytrzymałych jednoczęściowych popychaczy Feuling HP+ o ściance 0,0165" lub fabrycznych jednoczęściowych popychaczy, elementy mocujące wałek rozrządu/korbę ARP® oraz zestaw montażowy wałka rozrządu
Wyprodukowano w USA
Ze względu na niestabilną konstrukcję silnika 4-zaworowego, w którym jedna dźwigienka zaworowa aktywuje dwie sprężyny zaworowe, Feuling zaleca stosowanie jednoczęściowych popychaczy zamiast szybko montowanych regulowanych popychaczy, aby utrzymać maksymalny skok wałka rozrządu/zaworu i zmniejszyć harmoniczne układu rozrządu oraz związane z tym problemy z hydraulicznymi popychaczami.
Zaleca się stosowanie zestawu elementów mocujących, który zapobiega pękaniu głowicy cylindra; zestaw zastępuje śruby wałka zaworowego szpilkami i nakrętkami, co pomaga zmniejszyć naprężenia w trzpieniach wałka zaworowego.
Popychacze serii Race mają wolniejszą prędkość upustu powietrza, co pozwala na obsługę stromo pochylonego wałka rozrządu i ciężkich sprężyn zaworowych, zaprojektowanych w celu zwiększenia obrotów silnika przed otwarciem zaworów.
Nie dotyczy modeli z lat 2023-2024 z silnikami VVT 121".
Wymaga sprężyn zaworów o dużym uniesieniu/obciążeniu. Luzy należy sprawdzić podczas instalacji tego wałka rozrządu. Zakres obrotów: 2750–6350+. Nakładanie się: 36.