Zestaw zawiera niezbędne komponenty do modernizacji wczesnych układów napędowych łańcucha rozrządu z mechanicznym napinaczem sprężynowym z lat 1999-2006 do późnych układów napędowych łańcucha rozrządu hydraulicznego z lat 1997-2017
Zawiera pompę olejową Feuling Race Series, płytę montażową o dużym przepływie, podnośniki o pełnym skoku Race Series, obudowy napinaczy hydraulicznych Feuling Billet, podkładki napinacza, łańcuchy rozrządu, koła zębate, przekładki wyrównujące koła zębate, łożyska Timken®/Feuling, niezbędne uszczelki, pierścienie uszczelniające, wałek rozrządu ARP®, osprzęt korbowy, smar Loctite® i molibdenowy
Wyprodukowano w USA
W zestawie znajduje się zestaw uszczelek pokrywy zaworów, dzięki czemu można ponownie wykorzystać fabryczne jednoczęściowe popychacze.
Konwersja hydraulicznego napinacza Campplate. Pasuje do silników Twin Cam z lat '99-'00 i EFI Touring z czujnikiem położenia wałka rozrządu z '01, wymagających zaczepu rozrządu na tylnym kole zębatym wałka rozrządu dla czujnika krzywki i fabrycznego wałka rozrządu z napędem łańcuchowym z lat '00-'06. Nie będzie działać na wałkach rozrządu z rowkiem klinowym. Zawiera: • Pompę oleju Billet Race Series • Wysokoprzepływową Campplate • Popychacze pełnego skoku Race Series • Obudowę hydraulicznego napinacza Billet • Podkładki napinacza • Łańcuchy rozrządu • Koła zębate • Dystanse wyrównujące koła zębate • Łożyska Timken/Feuling • Uszczelki • Pierścienie uszczelniające • Wałek rozrządu ARP • Osprzęt korbowy • Loctite • Smar Moly
Pasuje do:
Harley Davidson FLHR 1450 Road King 1999 [FLT]
Harley Davidson FLHR 1450 Road King 2000 [FL1]
Harley Davidson FLHR 1450 Road King 2001 [FL1]
Harley Davidson FLHRCI 1450 EFI Road King Classic 1999 [FLT]
Harley Davidson FLHRCI 1450 EFI Road King Classic 2000 [FL1]
Harley Davidson FLHRCI 1450 EFI Road King Classic 2001 [FL1]
Harley Davidson FLHRI 1450 EFI Road King 1999 [Ameryka]
Harley Davidson FLHRI 1450 EFI Road King 2000 [Ameryka]
Harley Davidson FLHRI 1450 EFI Road King 2001 [FL1]