Etap 2 jest przeznaczony do uzyskania średnich i wysokich zysków
Dodaje 5%-10% wzrostu mocy
Zaprojektowano i przetestowano na hamowni w USA
Wyprodukowano przy użyciu najnowocześniejszego oprogramowania do sterowania zaworami
Wykonane metodą CNC z pręta stalowego 8620, hartowanego powierzchniowo, dla dokładnego dopasowania i profilu płata
Zaprojektowane jako wałki rozrządu typu drop-in, wykorzystujące standardowe sprężyny zaworowe (chyba że zaznaczono inaczej).
Wybrane wałki rozrządu wykorzystują technologię Hot Cams Improved Throttle Design (ITR); te wałki poprawiają reakcję przepustnicy w całym zakresie obrotów na minutę, zapewniając jednocześnie doskonały wzrost mocy w średnim i górnym zakresie obrotów.
Do silnika z podwójnym wałkiem rozrządu.
W połączeniu z 0925-0555 zapewnia zwiększoną moc w średnim i górnym zakresie obrotów bez strat w dolnym zakresie obrotów. Generuje większą moc niż wałki rozrządu OEM od 5000 obr./min i więcej, bez strat przy niższych obrotach. Zapewnia większą moc niż zestaw Stage 1 od 7000 obr./min i więcej. Wykorzystuje standardowy mechanizm automatycznej dekompresji. Luz zaworów wydechowych: 0,150 mm.