Zaprojektowano przy użyciu oprogramowania do sterowania zaworami
Dodaje 5%-10% wzrostu mocy
Wykonane metodą CNC z pręta 8620, hartowanej powierzchniowo stali, zapewniającej dokładne dopasowanie i profil płatkowy
Wybrane wałki rozrządu wykorzystują technologię Hot Cams Improved Throttle Design (ITR); te wałki rozrządu poprawiają reakcję przepustnicy w całym zakresie obrotów, zapewniając jednocześnie doskonały wzrost mocy w średnim i górnym zakresie obrotów
Zaprojektowane dla niskiego momentu obrotowego.
Zaprojektowane do montażu na wałkach rozrządu wykorzystujących standardowe sprężyny zaworowe (chyba że zaznaczono inaczej).
Wzrost mocy w dolnym i średnim zakresie obrotów. Wykorzystuje seryjny mechanizm autodekompresji. Do silnika z pojedynczym wałkiem rozrządu. Wykorzystuje seryjną sprężynę zaworową. Luz zaworów ssących: 0,120 mm. Luz zaworów wydechowych: 0,280 mm.