Wyprodukowano przy użyciu najnowocześniejszego oprogramowania do sterowania zaworami
Wykonane metodą CNC z pręta stalowego 8620, hartowanego powierzchniowo, dla dokładnego dopasowania i profilu płata
Ten wałek rozrządu wydechowego należy stosować z określonymi wałkami rozrządu dolotowymi etapu 1 i etapu 2, jak wskazano.
Zaprojektowane jako wałki rozrządu typu drop-in, wykorzystujące standardowe sprężyny zaworowe (chyba że zaznaczono inaczej).
Wybrane wałki rozrządu wykorzystują technologię Hot Cams Improved Throttle Design (ITR); te wałki poprawiają reakcję przepustnicy w całym zakresie obrotów na minutę, zapewniając jednocześnie doskonały wzrost mocy w średnim i górnym zakresie obrotów.
W połączeniu z 0925-1242 (etap 1) moc wzrasta od 4000 obr./min do maksymalnego zakresu obrotów. W połączeniu z 0925-1244 (etap 2) zapewnia wzrost średnich i wysokich obrotów powyżej 8000 obr./min, bez strat w dolnym zakresie obrotów. Zaprojektowany w oparciu o technologię ITR. Wykorzystuje standardowy mechanizm autodekompresji. Luz zaworu wydechowego: 0,195 mm.