Zastosowano precyzyjnie walcowane gwinty zapewniające optymalne zazębienie, zapobiegające zatarciom i zapewniające bardziej równomierne obciążenie momentem obrotowym
Szeroka konstrukcja kołnierza pod głowicą zapewnia równomierne rozłożenie obciążenia, co przekłada się na optymalne uszczelnienie powierzchni – zapobiegając wyciekom
Wytrzymałość na rozciąganie 170 000 psi – wyższa i mocniejsza niż w przypadku OEM oraz mocniejsza niż w przypadku elementów złącznych klasy 8
Wysokiej jakości 12-punktowe śruby ze stali chromowo-molibdenowej 8740 poddanej obróbce cieplnej z wykończeniem z czarnego tlenku
Zawiera śruby, utwardzone podkładki i pierścień ustalający wałka rozrządu
Wyprodukowano przez ARP® zgodnie z dokładnymi specyfikacjami Feulings®
Wyprodukowano w USA
Wlać podwójną krzywkę 1999-2017. Le kit inclut des boulons, des rondelles durcies ainsi qu'une bague de retenue d'arbre à comes.