Campplate dopasowuje otwory wlotowe oleju na całej powierzchni campplate do otworów w obudowie silnika, zwiększając przepływ oleju silnikowego w całym silniku
Płyty Campplate są testowane ciśnieniowo, a zawór bezpieczeństwa jest osadzony, uszczelniony i ustawiony tak, aby wyskoczył przy ciśnieniu 55–60 psi
Zwiększ przepływ i objętość oleju silnikowego poprzez powiększenie zbiorników pompy oleju i kluczowych kanałów olejowych
Temperatura silnika niższa o 25°-35°, a temperatura oleju niższa o 20°-30°
W połączeniu z pompą olejową Feuling® Race Series można uzyskać wzrost mocy na tylnym kole o 3 konie mechaniczne i moment obrotowy 4 ft/lbs
Dodano rowek olejowy na czopie wałka rozrządu w celu ochrony przed zimnym rozruchem i zwiększenia smarowania czopa wałka rozrządu
Otwory doprowadzające olej pod ciśnieniem do przodu i do tyłu czopów krzywkowych, zapobiegające nadmiernemu zużyciu na skutek nacisku
W zestawie znajdują się łożyska i płyty mocujące
Wyprodukowano w USA
Do stosowania wyłącznie z pompami olejowymi Feuling®.
Płytki Campplates dla Twin Cam '07-'17 (w tym Dyna '06) mają ciaśniejszą tolerancję czopa krzywkowego, co poprawia dopasowanie krzywki. Płytka blokująca jest wymagana w przypadku stosowania krzywek z napędem zębatym. Wymaga użycia pompy oleju Feuling HP+ lub Race Series '07-'17.