Posiada precyzyjnie walcowane gwinty zapewniające optymalne zazębienie, zapobiegające zatarciom i zapewniające bardziej równomierne obciążenie momentem obrotowym
Szeroka konstrukcja kołnierza pod głowicą zapewnia równomierne rozłożenie obciążenia, co przekłada się na optymalne uszczelnienie powierzchni – zapobiegając przeciekom
Wytrzymałość na rozciąganie 170 000 psi; wyższa i mocniejsza niż w przypadku OEM oraz mocniejsza niż w przypadku elementów złącznych klasy 8
Wyprodukowano przez ARP® zgodnie z dokładnymi specyfikacjami Feuling's®
Zawiera smar montażowy Moly do instalacji
Wysokiej jakości 12-punktowa obróbka cieplna stali nierdzewnej
Wyprodukowano w USA
Nie dotyczy modeli z 2023 r. z silnikami VVT 121".
Zawiera osłonę wałka rozrządu, osłony bloków popychaczy, osłony zaworów, śruby obudowy, przewody olejowe, regulator napięcia, szpilki wydechowe i nakrętki zabezpieczające.