CYLINDER KTM EXC250 TE PO REGENERCJI NICASIL
LANGCOURT
Oryginalny cylinder zregenerowany w angielskiej firmie
Langcourt. Langcourt od 1984 roku zajmuje się regeneracją
cylindrów przy użyciu technologii Nicasil na najwyższym
poziomie. Swoje usługi świadczą dla każdej gałęzi motosportu, w tym również
Formuły F1.
DLACZEGO TECHNOLOGIA NICASIL?
- zwiększona moc
- lepsze odprowadzanie ciepła
- kompatybilność z dostępnymi zestawami pierścieni i
tłoków
- zwiększona odporność na ścieranie i
zarysowania
- tańsza naprawa niż nowy cylinder
- koszt wykonania cylindra z taką powłoką jest dwunastokrotnie
niższy niż dla cylindra tradycyjnego
JAKOŚĆ
- Firma Langcourt swoje usługi realizuje z wysoką dokładnością i
trwałością.
- Wymiary cylindra są często dokładniejsze, a sam cylinder
bardziej trwały niż nowy.
NAJLEPSZA TECHNOLOGIA
- NICASIL czyli Niklowo Silikonowy Węglik (nickel-silicone-carbide)
Ni-Ca-Sil to obecnie najlepsza
dostępna technologia.
- Jest to bardzo wytrzymała i śliska substancja,
w której Nikiel działa jako materiał wiążący.
CECHY POWŁOKI NICASIL
- ponad dziesięciokrotnie większą odpornością na
ścieranie
- lepszym odprowadzeniem ciepła
- lepszym utrzymaniem powłoki olejowej
- znacznie mniejszy współczynnik tarcia
Jeśli nie znaleźli Państwo pasującego cylindra, zapraszamy do
skorzystania z usługi regeneracji na zamówienie.
UWAGA! ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ OBNIŻENIA CENY PRZEZ ZOSTAWIENIE
USZKODZONEGO CYLINDRA
ZAJMUJEMY SIĘ RÓWNIEŻ REGENERACJĄ CYLINDRÓW W TECHNOLOGII
NICASIL
- Regeneracja powłoki wszystkich typów cylindrów do motocykli,
quadów, motolotni, skuterów wodnych i
śnieżnych.
- Wszystkie naprawy wykonywane są w Wielkiej
Brytanii.
NA CZYM POLEGA USŁUGA REGENERACJI W TECHNOLOGII
NICASIL?
- samym powlekaniu
- rozwiercaniu, spawaniu i powlekaniu (możliwość przelitrażowania
silnika)
- naprawie zepsutych elementów, rozwiercaniu, spawaniu i powlekaniu
Regenerację zlecamy największemu liderowi na świecie w powlekaniu
oraz naprawach cylindrów aluminiowych firmie LANGCOURT LTD.
Firma
Langcourt jest największym liderem technologii napraw cylindrów. Dysponuje
ogromnym doświadczeniem inżynierskim i latami praktyki co czyni ją
bezkonkurencyjną.
Wybierany przez najlepszych zawodników na świecie,
teamy fabryczne oraz producentów silników. LANGCOURT
LTD współpracuje z brytyjskim fabrycznym zespołem YAMAHA - UK Offroad
Team. Fabryczne silniki JAWA są przygotowywane w technologii LANGCOURT.
PASUJE DO
KTM:
-
2014 250 XC EU, US
-
2014 250 XC-W USA
-
2015 250 EXC AUSTRALIA
-
2015 250 EXC EUROPE
-
2015 250 EXC FACTORY EDITION
EUROPE
-
2015 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
-
2015 250 SX EUROPE
-
2015 250 SX USA
-
2015 250 XC EU, US
-
2015 250 XC-W USA
-
2016 250 EXC AUSTRALIA
-
2016 250 EXC EUROPE
-
2016 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
-
2016 250 SX EUROPE
-
2016 250 SX USA
-
2016 250 XC EU, US
-
2016 250 XC-W USA
-
2011 250 EXC AUSTRALIA
-
2011 250 EXC EUROPE
-
2011 250 EXC FACTORY EDIT. EUROPE
-
2011 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
-
2011 250 SX EUROPE
-
2011 250 XC EU, US
-
2011 250 XC-W USA
-
2012 250 EXC AUSTRALIA
-
2012 250 EXC EUROPE
-
2012 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
-
2012 250 SX EUROPE
-
2012 250 XC EU, US
-
2012 250 XC-W USA
-
2013 250 EXC AUSTRALIA
-
2013 250 EXC EUROPE
-
2013 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
-
2013 250 SX EUROPE
-
2013 250 SX USA
-
2013 250 XC EU, US
-
2013 250 XC-W USA
-
2014 250 EXC AUSTRALIA
-
2014 250 EXC EUROPE
-
2014 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
-
2014 250 SX EUROPE
-
2014 250 SX USA
Husqvarna TE 250 2014-2016
Husaberg TE 250 2011-2014