Przednia zębatka producenta premium, tylna zębatka i wstępnie przycięty łańcuch Regina tworzą wygodny zestaw dla dealera lub konsumenta
Koła zębate wykonane są z wysokiej jakości stali i posiadają przekładnie OEM
Zestawy konwersyjne 530 zawierają wszystkie powyższe elementy, jednak tylna zębatka jest aluminiowa, a nie stalowa, co w niektórych zastosowaniach zmniejsza wagę łańcucha i zębatki nawet o 1,1 kg (2,5 funta)
Łańcuchy Z-ring posiadają opatentowane pierścienie uszczelniające Z44, które znacznie poprawiają wydajność i żywotność, dzięki czemu poprzednie łańcuchy X-ring i Z-ring stają się przestarzałe
O 50% mniejsze tarcie w porównaniu z tradycyjnymi pierścieniami uszczelniającymi typu O
Stałe smarowanie specjalnym smarem wysokotemperaturowym w newralgicznym obszarze sworznia/tulei zapewnia długą żywotność
Szpilki ze stopu wysokowęglowego minimalizują zużycie, a zwiększona grubość rolki wydłuża trwałość
Grubsze płyty zewnętrzne i poczwórne nity zapewniające większą wytrzymałość na rozciąganie
Oryginalne wyposażenie Aprilia RSV4, BMW S1000RR, Ducati Panigale 1199, KTM RC8 i wielu innych
Idealny do motocykli ulicznych i superbike'ów o pojemności do 1300 cm3