Sterowanie numeryczne komputerowe (CNC) ze stali kęsowej 8620 i hartowanie powierzchniowe
Zaprojektowano i przetestowano na hamowni w USA
Zaprojektowano przy użyciu oprogramowania do sterowania zaworami
Dodaje 5%-10% wzrostu mocy
Wybrane wałki rozrządu wykorzystują technologię Hot Cams Improved Throttle Design (ITR); te wałki rozrządu poprawiają reakcję przepustnicy w całym zakresie obrotów, zapewniając jednocześnie doskonały wzrost mocy w średnim i górnym zakresie obrotów
Zaprojektowane dla uzyskania średniego i wysokiego wzmocnienia.
Zaprojektowane do montażu na wałkach rozrządu wykorzystujących standardowe sprężyny zaworowe (chyba że zaznaczono inaczej)
Maksymalna moc przy dużym przekroczeniu obrotów. Wykorzystuje seryjny mechanizm autodekompresji. Do silnika z pojedynczym wałkiem rozrządu. Wykorzystuje seryjne sprężyny zaworowe. Luz zaworów ssących: 0,120 mm. Luz zaworów wydechowych: 0,280 mm.