Zaprojektowany przy użyciu najnowocześniejszego oprogramowania do sterowania układem rozrządu
Wykonane metodą CNC z pręta 8620, ze stali utwardzanej powierzchniowo, dla dokładnego dopasowania i profilu płata
Wybrane wałki rozrządu wykorzystują technologię Hot Cams Improved Throttle Design (ITR); te wałki rozrządu poprawiają reakcję przepustnicy w całym zakresie obrotów, zapewniając jednocześnie doskonały wzrost mocy w średnim i górnym zakresie obrotów
Do niskiego momentu obrotowego.
Wykonane jako wałki rozrządu typu drop-in, wykorzystujące standardowe sprężyny zaworowe (chyba że zaznaczono inaczej).
Lepsze wzmocnienie w średnim zakresie obrotów, z doskonałym wzmocnieniem w górnym zakresie i na wyższych obrotach. Mapowanie paliwa OE jest akceptowalne, ale można je dostroić. Dla silnika z podwójnym wałkiem rozrządu. Luz zaworów ssących: 0,150 mm.